تولید محتوا از جمله کنش های راهبردی و هسته تبلیغات موثر و سازنده به شمار می رود. فرآیند تولید محتوا در کانون تبلیغاتی AMCP در سه واحد محتوای دیداری، محتوای نوشتاری، و محتوای شنیداری انجام می گیرد. واحد محتوای دیداری به دسته تیزرهای تبلیغاتی، ایده پردازی و سناریو نویسی می پردازد. در واحد تولید محتوا نوشتاری بیشتر بر محتوای تبلیغاتی از جمله کپی رایتینگ، رپورتاژهای خبری، مقاله و محتوای ارگانیک برای افزایش رنکیگ سایت و سئو تمرکز داریم. واحد تولید محتوای شنیداری نیز با تولید پادکست، و کتاب های شنیداری سروکار دارد.